he loves me


HEJ ALLA VÄNNER OCH FIENDER OCH IDIOTER OCH SMARTASSES! blev thaimat och överby förut. sen blev det lite sims... har kommit in i den bubblan igen?! förstör mitt liv. har tillochmed börjat önska att jag själv va en sim. tänk va lätt allting vore! speciellt om man har fusken........ get a life, andrea!!!

nu ska jag dricka te och kolla på en gammal, söt film: the ugly truth. eller just go with it... svårt att bestämma mig! båda är brabrabra. annars får det väl bli unbreakable med bruce willis! bruce saves the day? yippie kay ey motherfucker. vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: hanna

Tack så mycket !:)

2011-09-01 @ 16:29:14
URL: http://hannawahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0