nu vet ni

Gick och tänkte på hur mitt liv hade sett ut om jag inte hade skadat mitt knä vintern 2010 och kom fram till ungefär dethär:

- Jag hade fortfarande spelat fotboll (dvs vart konstant lycklig).
- Jag hade varit stark (är jag ju ändå......).
- Hade nog troligtvis gått idrottslinjen på ett helt annat gymnasie.
- Jag hade inte haft dom otroligt fina vännerna som jag har träffat nu.
- Jag hade inte haft så otroligt underbara lärare!
- Fortfarande gått runt och kallat min skola för "äcklig", maten för "äcklig" och lärarna för "dumma i huvudet".
- Hade prioriterat saker annorlunda.
- Kastat bort mitt liv på saker som inte varar förevigt.
- Jag hade inte haft en macbook, så mitt rum hade varit inrett annorlunda pga stationär dator.
- Jag hade varit en totalt annorlunda person än den jag är idag.
- Jag hade inte gått runt och varit konstant rädd att jag ska få ont pga att jag gör en viss sak.

Kommentarer
Postat av: IISABEL

HAHA OFTA?! känner du Daniel? :P

2011-10-21 @ 17:41:26
URL: http://onlyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback